Hieronder vindt u enkele veelgestelde vragen. Klik op een vraag om het antwoord te tonen.

Ik heb een idee voor de Schiphol app!

Kan ik zoeken op IATA luchthavencodes?

Jazeker! Voer simpelweg als zoekterm de 3-letterige IATA code in. U zult in de suggesties die worden gegeven zien welke airport bij IATA code hoort.

Kan ik de bagageband van aankomende vluchten in de app zien?

Deze feature is al aanwezig in alle versies van van de app. Vanaf versie 2.0 is de bagageband een apart onderdeel binnen de vluchtdetail-pagina.

Waarom werkt de app niet en/of krijg ik error?

Kan ik ook op bestemming zoeken?

Natuurlijk kan dit! Probeer bijvoorbeeld eens New York in te voeren.

Waarom is de status enkele uren voor vertrek nog steeds 'Scheduled'?

Dit is normaal. Tenzij een vlucht cancelled, delayed, boarding, gate closing of departed is, is er nog geen verdere statusinformatie. Daarom wordt er aan de gebruiker 'Scheduled' (met andere woorden: volgens schema) gemeld.

Wanneer een statuswijziging zich voordoet zal dit veranderen.

Waarom is de status enkele uren voor aankomst nog steeds 'Expected'?

Zelfde als de vorige vraag, maar dan in het geval van aankomende vluchten. Dit is normaal.
Tenzij een vlucht cancelled, delayed, early, arrived of expected is, is er nog geen verdere statusinformatie. Daarom wordt er aan de gebruiker 'Expected' (met andere woorden: naar verwachting) gemeld.

Wanneer een statuswijziging zich voordoet zal dit veranderen.

Hoe kan ik gemakkelijk de ontwikkelingen rondom de app volgen?

We zijn actief op de sociale media! Je kans ons vinden op Twitter en op Facebook